Sucht und Gefahr – Zasvojenost in nevarnost

Am vergangenen Freitag fand im Turnsaal der Europaschule St. Michael ob Bleiburg eine äußerst erfolgreiche Informationsveranstaltung zum Thema Sucht und Gefahr statt. Zahlreiche Expertinnen und Experten aus verschiedenen Bereichen referierten vor einem interessierten Publikum über die vielfältigen Aspekte und Risiken im Zusammenhang mit Suchtverhalten.
Die Veranstaltung, die von Pfarrer Mag. Slavko Thaler, Polizeiinspektionskommandant Markus Hoffmann, Chefinspektor Rudolf Stiff und Direktor Danilo Katz initiiert und organisiert wurde, zog eine große Anzahl von Jugendlichen, Eltern, Pädagoginnen und Pädagogen sowie Vertreterinnen und Vertretern des öffentlichen Lebens an. Das breite Interesse verdeutlichte den Bedarf an Aufklärung und Prävention im Umgang mit Suchtproblematiken. Die Referentinnen und Referenten boten einen umfassenden Einblick in die verschiedenen Formen von Sucht, sowie deren Auswirkungen auf das individuelle Wohlbefinden und die Gesellschaft. Besonders hervorzuheben waren die praxisnahen Beiträge, die den Zuhörern konkrete Handlungsempfehlungen und Hilfestellungen an die Hand gaben. Es wurden zahlreiche Unterstützungsangebote vorgestellt sowie Strategien zur Früherkennung und Bewältigung von Suchtproblemen diskutiert. “Die Veranstaltung war ein wichtiger Schritt, um das Bewusstsein für die Gefahren von Suchtverhalten zu schärfen und unsere Kinder und Jugendlichen sowie ihre Familien bestmöglich zu unterstützen”, meint Direktor Danilo Katz und auch Pfarrer Slavko Thaler betonte, wie wichtig es sei, dass wir uns als Gemeinschaft den Herausforderungen stellen und einander gegenseitig unterstützen. Neben den Referenten, Eva Adlmann (Suchtprävention des Landes Kärnten), Claudia Scheiber (AVS Drogenberatungsstellen Unterland), Amtsarzt Martin Pirz, Sarah Stetschnig, Marlies Froidl (Jugendamt der BH Völkermarkt) und Rudolf Stiff (Leiter der Kriminaldienstreferates) nahmen unter anderem der stellvertretende Bezirkshauptmann Andreas Pichler, der Landtagsabgeordnete und Bürgermeister Hermann Srienz, Bürgermeister Patrick Skubel, Bezirkspolizeikommandant Klaus Innerwinkler sowie Dechant Ivan Olip an der Veranstaltung teil.
In Anbetracht des überaus positiven Feedbacks planen die Veranstalter weitere bewusstseinsbildende Informationsveranstaltungen zu ähnlich brisanten Themenbereichen anzubieten. Schließlich verdeutlichte die gelungene Veranstaltung einmal mehr die Bedeutung von Aufklärung und Zusammenarbeit im Kampf gegen Sucht und Gefahr und hinterließ bei den Teilnehmenden einen nachhaltigen Eindruck.

Minuli petek je v telovadnici Evropske šole Šmihel potekal izjemno uspešen informativni dogodek na temo zasvojenosti in nevarnosti. Številne strokovnjakinje in strokovnjaki z različnih področij so zainteresiranemu občinstvu spregovorili o različnih vidikih in tveganjih, povezanih z odvisniškim vedenjem.

Dogodek, ki je nastal na pobudo in v organizaciji župnika mag. Slavka Thalerja, poveljnika policijskega inšpektorata Markusa Hoffmanna, glavnega inšpektorja Rudolfa Stiffa in direktorja Danila Katza, je pritegnil veliko število mladih, staršev, pedagoginj in pedagogov ter predstavnic in predstavnikov javnega življenja. Širok interes je izpostavil potrebo po izobraževanju in preventivi pri soočanju s težavami odvisnosti. Govorci so ponudili celovit vpogled v različne oblike zasvojenosti in njihov vpliv na blaginjo posameznika in družbe. Izpostaviti velja predvsem praktične prispevke, ki so poslušalkam in poslušalcem posredovali konkretna priporočila za ukrepanje in pomoč. Predstavljene so bile številne ponudbe podpore in obravnavane strategije zgodnjega odkrivanja in obvladovanja težav z odvisnostjo. »Dogodek je bil pomemben korak k ozaveščanju o nevarnostih odvisniškega vedenja in zagotavljanju najboljše možne podpore našim otrokom in mladim ter njihovim družinam,« pravi ravnatelj Danilo Katz, župnik Slavko Thaler pa je poudaril tudi, kako pomembno je, da kot skupnost se soočamo z izzivi in ​​podpiramo drug drugega. Poleg govornikov Eve Adlmann (preprečevanje zasvojenosti dežele Koroške), Claudia Scheiber (AVS svetovalnice za droge), uradni zdravnik Martin Pirz, Sarah Stetschnig, Marlies Froidl (urad za socialno varstvo mladih OG Velikovec) in Rudolf Stiff (vodja oddelka za kriminalistične preiskave) so se med drugim udeležili namestnik okrajnega glavarja Andreas Pichler, deželni poslanec in župan Hermann Srienz, župan Patrick Skubel, okrajni policijski poveljnik Klaus Innerwinkler in dekan Ivan Olip.

Glede na izjemno pozitivne povratne informacije organizatorji načrtujejo nadaljnje informativne dogodke ozaveščanja o podobno eksplozivnih temah. Navsezadnje je uspešen dogodek ponovno izpostavil pomen izobraževanja in sodelovanja v boju proti zasvojenosti in nevarnostim ter pustil nepozaben vtis na udeleženke in udeležence.