Kunstprojekt mit Helmut Blažej – Umetnostni projekt

Anlässlich unserer Veranstaltungsreihe “Absolventen zu Gast” besuchte uns vor Kurzem Helmut Blažej, der einer der bekanntesten und beliebtesten Künstler unserer Gegend ist. Unter der fachmännischen Anleitung des Künstlers erschufen die Kinder schließlich wunderschöne Bilder, die auch bei unserer Hundertjahrfeier zu sehen sein werden. Unterstützt wurden die Kinder auch von ihren kunstsinnigen Lehrerinnen Maria Blažej und Barbara Zirngast.

V okviru našega prireditvenega niza “Absolventi v gosteh” nas je pred kratkim obiskal Helmut Blažej, ki šteje med najbolj znane umetnike naših krajev. Pod strokovnim nadzorstvom umetnika so nastale čudovite umetnine, ki jih boste lahko občudovali tudi ob stoletnici naše šole. Otrokom sta pri ustvarjanju stali ob strani še učiteljici Maria Blažej in Barbara Zirngast.

Weitere Bilder/več slik:
Kunstprojekt Helmut Blažej – Umetnostni projekt