Workshop mit einem Starfotografen – Delavnica s fotografom filmskih zvezd

Die Schülerinnen und Schüler unserer vierten Klassen hatten dieser Tage die Ehre mit einem richtigen Starfotografen zu arbeiten. Peter Krivograd, der zudem auch Absolvent unserer Schule ist, arbeitete mit den Kindern zwei Tage lang und begeisterte sie für das Fotografieren. Nach einer spannenden theoretischen Einführung, bei der die Kinder auch einige Anekdoten aus dem Arbeitsalltag des Musikantenstadl- und Starnachtfotografen erfuhren, durften die Kinder selber ans Werk gehen und meisterten die verschiedenen Aufgabenstellungen mit Bravour. Die besten Fotos werden nun bei der Abschlussveranstaltung der Schule, am 27. Juni um 18:3o Uhr im Pfarrsaal in St. Michael ob Bleiburg ausgestellt werden.

Učenke in učenci naših čertrtih razredov so te dni imeli v gosteh pravega fotografa filmskih in glasbenih zvezd. Peter Krivograd, ki je po vrhu tudi absolvent naše šole, je dva dni delal z otroki in jih je navduševal za fotografiranje. Po zanimivem in pestrem teoretskem uvodu, pri katerem so otroci izvedeli tudi marsikatero anekdoto iz delovnega vsakdana glavnega fotografa Musikantenstadla in Starnacht, so se lahko sami preizkusili v fotografiranju in so vse naloge odlično izvedli. Najboljše slike bodo razstavljene pri zaključni prireditvi šole, ki bo 27. junija ob 18:30 uri v farni dvorani v Šmihelu.

Weitere Fotos/Več slik:
Workshop Peter Krivograd