Sicher im Internet – Varni v medmrežju

Das Internet und die sozialen Medien werden auch von Kindern im Volksschulalter regelmäßig genutzt. Die Europaschule St. Michael ob Bleiburg sieht deshalb hier einen klaren Bildungsauftrag, der die Kinder beim sicheren, kompetenten und verantwortungsvollen Umgang mit digitalen Medien unterstützen soll. Aus diesem Anlass wurde der Safer-Internet-Experte Kristijan Rehsmann engagiert, der den Kinder die Gefahren, die im Internet lauern, aufzeigte. Dazu gab es wertvolle Tipps für einen sicheren Umgang mit den digitalen Medien. Davor gab es in Kooperation mit dem Kulturverein KPD Šmihel einen interessanten Vortrag für die Eltern. Die Vorträge und Workshops wurden vom Land Kärnten im Rahmen der Aktion Gesunde Schule gefördert.

Vedno več otrok uporablja internet in socialne medije. Zato se je Evropska šola Šmihel odločila, da se tej tematiki posveti s posebnim težiščem. Predavanja in delavnice naj bi otroke podpirale pri varnem, kompetentnem in odgovornem ravnanju z digitalnimi mediji. Strokovnjak za varno medmrežje, Kristijan Rehsmann, je otroke seznanil z nevarnostmi, ki pretijo v internetu in jim je poleg tega dal celo vrsto dragocenih nasvetov za uporabo medmrežja in digitalnih medijev na sploh. Še pred tem je Evropska šola Šmihel skupno s KPD Šmihel vabila na predavanje za starše in vzgojne upravičence. Predavanje in delavnice je v okviru akcije Zdrava šola podprla tudi dežela Koroška.