Fit am Computer – Računalniški strokovnjaki

Unsere Schülerinnen und Schüler lernen schon in der Volksschule, dass der Computer nicht nur zum Spielen da ist. Dabei kommt in allen Gegenständen auch die neueste Lernsoftware zum Einsatz, mit deren Hilfe die Kinder, ihrem Lerntempo entsprechend, lernen können. Zudem besuchen die Schülerinnen und Schüler der beiden vierten Klassen den Gegenstand Einführung in die Informatik, wo sie kürzlich ihre erste Computergrafik erstellten (siehe Foto).

Naše učenke in učenci se že v ljudski šoli učijo, da računalnik ni uporaben le za igre, temveč lahko z njim delamo tudi mnogo smiselnih stvari. Tako računalnike in najnovejše računalniške programe uporabljamo v vseh predmetih in se z njimi otroci lahko učijo vsak v svoji hitrosti. Četrti razredi pa imajo dodatno še neobvezno vajo “Uvod v računalništvo”, kjer so pred kratkim ustavrili prve računalniške slike (glej sliko).