Štefka ist im Ruhestand – Upokojitev

Heute haben wir unsere liebe Kollegin und Lehrerin Stefanie Kap in den wohlverdienten Ruhestand verabschiedet. Ihr lebenslanges vorbildliches Engagement ging weit über den Dienst nach Vorschrift hinaus und sie war stets um das größtmögliche Wohl der Kinder bemüht. Wir wünschen ihr einen wunderbaren Ruhestand, in dem Sie sich auf Ihre Hobbys und Interessen konzentrieren und das Leben in vollen Zügen genießen kann! Vielen Dank im Namen aller Schüler:innen und im Namen unserer gesamten Schulgemeinschaft! Wir werden dich sehr vermissen!

Danes smo se poslovili od naše drage kolegice in učiteljice Štefke Kap, ki bo s 1. majem stopila v zasluženi pokoj. Njena vseživljenjska angažiranost nam je zgled. Storila je vse, da so se otroci počutili dobro in so dobro napredovali. Želimo ji čudovito novo življenjsko obdobje, v katerem se bo lahko osredotočila na svoje hobije in interese ter na polno uživala! Hvala v imenu vseh dijakinj in dijakov ter v imenu celotne šolske skupnosti! Zelo te bomo pogrešali!