Besuch am Gemeindeamt – Obisk na občini

13

Diese Woche waren unsere beiden 3. Klassen mit ihren Lehrerinnen Carmen Opetnik und Barbara Zirngast zu Gast im Gemeindeamt. Bürgermeister Hermann Srienz und Amtsleiterin Annemarie Ischep empfingen die Kinder sehr herzlich und nahmen sich viel Zeit für ihre Fragen. Die Gemeindebediensteten Samuel Mesner, Mag. Philipp Gunzer, Simona Kristan und Yvonne Perdacher gaben spannende Einblicke in ihre verantwortungsvolle Arbeit und erklärten den Kindern, welche Aufgaben in einer Gemeinde täglich zu erledigen sind. Dabei erfuhren die Schülerinnen und Schüler viel Interessantes über Verwaltung, Organisation und die Arbeit für die Bürgerinnen und Bürger.

Natürlich hatten die Kinder auch an den Bürgermeister einige Fragen. Besonders wichtig war ihnen unter anderem, ob und wann die im Vorjahr beantragte Klimaanlage für die Schule kommen wird. Mit großer Neugier verfolgten sie die Antworten und zeigten großes Interesse am Gemeindegeschehen. Ein besonderes Highlight war, dass die Kinder auch am Bürgermeistersessel probesitzen durften. Zum Abschluss gab es noch ein kleines süßes Geschenk, worüber sich alle sehr freuten.

Wir bedanken uns herzlich bei Bürgermeister Hermann Srienz, Amtsleiterin Annemarie Ischep sowie allen Mitarbeiterinnen und Mitarbeitern des Gemeindeamtes für die freundliche Aufnahme und die interessanten Einblicke.

Obisk 3. razredov na občini

Ta teden sta bila na občini na obisku naša oba 3. razreda z učiteljicama Carmen Opetnik in Barbaro Zirngast. Župan Hermann Srienz in vodja občinskega urada Annemarie Ischep sta otroke zelo prisrčno sprejela in si vzela čas za njihova vprašanja. Občinski uslužbenci Samuel Mesner, Mag. Philipp Gunzer, Simona Kristan in Yvonne Perdacher so otrokom predstavili svoje odgovorno delo ter jim razložili, katere naloge je treba vsak dan opravljati na občini. Učenke in učenci so tako izvedeli veliko zanimivega o upravi, organizaciji in delu za občanke in občane.

Seveda so imeli otroci tudi za župana nekaj vprašanj. Med drugim jih je posebej zanimalo, ali in kdaj bodo dobili klimatsko napravo, za katero so zaprosili že lani. Z velikim zanimanjem so prisluhnili odgovorom in pokazali veliko radovednosti za dogajanje v občini. Posebno doživetje je bilo, da so otroci lahko poskusno sedli tudi na županov stol. Za konec jih je čakalo še majhno sladko darilo, ki jih je zelo razveselilo.

Iskreno se zahvaljujemo županu Hermannu Srienzu, vodji občinskega urada Annemarie Ischep ter vsem sodelavkam in sodelavcem občinskega urada za prijazen sprejem in zanimiv vpogled v njihovo delo.