Eine schöne interne Weihnachtsfeier – Lepa interna božičnica

Am letzten Schultag vor Weihnachten veranstalteten wir in der Schule eine kleine interne Weihnachtsfeier. Die Lehrerinnen studierten mit den Kindern ein abwechslungsreiches Programm ein, bei dem die Kinder ihre zahlreichen Talente offenbarten. Vielen Dank für den beispielhaften Einsatz! Nun folgt als krönender Abschluss noch die Kinderchristmette, die am 24. Dezember um 16 Uhr in der Pfarrkirche in St. Michael ob Bleiburg stattfinden wird.

Na zadnji dan pred božičnimi počitnicami so naše učiteljice skupno z otroki pripravile zelo lepo in pestro božičnico, pri kateri so otroci blesteli kot igralci in igralke, pripovedovalci in pripovedovalke, glasbeniki in glasbenice ter pevci in pevke. Hvala za ves trud! Kot višek božičnih praznovanj sledi še otroška polnočnica, ki bo 24. decembra ob 16. uri v farni cerkvi v Šmihelu.

Fotos/Slike:
Interne Weihnachtsfeier/Interna božičnica