Eine feierliche Kinderchristmette – Praznična otroška polnočnica

Auch in diesem Jahr gestalteten die Kinder der Europaschule St. Michael ob Bleiburg die Kinderchristmette in der Pfarrkirche St. Michael. Der Schulchor unter der Leitung von Elisabeth Rodler und Dagmar Dumpelnik-Prasenc sang Weihnachtslieder in vier Sprachen und wurde von den ausgezeichneten Musikern und Absolventen der Schule Mirjam Smolnik, Daniel Kaiser, Martin Opetnik und Fabian Smolnik begleitet. Die Kinder der vierten Klasse führten ein traditionelles Krippenspiel auf und wurden von ihren Lehrerinnen Maria Krištof und Barbara Zirngast instruiert. Auch die Schülerinnen der dritten Klasse erwiesen sich als sehr musikalisch und begeisterten mit ihren Orff-Instrumenten. Die Kinderchristmette, die von Michaela und Sandra Malej musikalisch eröffnet wurde, wurde von Pfarrer Franček Kramberger und Pater Reinhold Ettel zelebriert. Die Gesamtleitung hatte unsere Religionslehrerin Lidija Kapp-Bošič inne. Allen Mitwirkenden und dem gesamten Kollegium der Europaschule ein herzliches Dankeschön!

Tudi v tem letu so otroci Evropske šole oblikovali otroško polnočnico, ki je bila v farni cerkvi v Šmihelu. Šolski zbor pod vodstvom Elisabeth Rodler in Dagmar Dumpelnik-Prasenc je pel božične pesmi v štirih jezikih, spremljali pa so ga odlični glasbeniki in absolventi šole Mirjam Smolnik, Daniel Kaiser, Martin Opetnik in Fabijan Smolnik. Otroci četrtega razreda so uprizorili tradicionalno božično igro, ki so se jo naučili z učiteljicama Marijo Krištof in Barbaro Zirngast. Tudi učenke  in učenci tretjega razreda so se izkazali kot zelo muzikalični in so navdušili z Orffovi glasbili. Otroško polnočnico, ki sta jo glasbeno odprli Michaela in Sandra Malej, sta darovala župnik Franček Kramberger in pater Reinhold Ettl. Za koordinacijo je bila pristojna naša veroučiteljica Lidija Kapp-Bošič. Vsem sodelujočim in kolegiju Evropske šole velja prisrčna hvala!

Fotos/slike:
Kinderchristmette – Otroška polnočnica