Marlon Paulitsch – Landessieger/deželni zmagovalec

Marlon Paulitsch, Schüler unserer 4.a-Klasse, gewann in seiner Altersklasse den ersten Preis beim kärntenweiten Literaturwettbewerb “Pisana promlad”. Der Preis wurde ihm kürzlich im Rahmen eines großen Festaktes im ORF Landesstudio Kärnten übergeben. Wir gratulieren ihm dazu ganz herzlich und wünschen ihm weiterhin viel Freude beim Sprachenlernen!!! Den Sieg in der nächsthöheren Altersklasse holte übrigens unsere Absolventin Anja Smolnik, der wir ebenso ganz herzlich gratulieren!!!

Marlon Paulitsch, učenec našega 4.a-razreda je v svoji starostni skupini zmagal letošnji literarni natečaj “Pisana promlad”. Nagrado so mu podelili pri slavnostni podelitvi v deželnem studiu koroškega ORF. Marlonu prisrčno čestitamo in mu še naprej želimo mnogo veselja pri učenju jezikov!!! V naslednji starostni skupini pa je zmagala naša absolventka Anja Smolnik, ki ji prav tako prisrčno čestitamo!!!