Vorbereitungen starten – Pričnejo se priprave

Seit 2015 läuft unsere Partnerschaft mit dem Kulturverein KPD Šmihel, die von Kulturkontakt Austria und dem Bundesministerium für Bildung und Frauen finanziert wird. Heuer werden wir mit Expertinnen und Experten aus den Bereichen Figurentheater, Tanz und Musik das Stück “Konferenz der Tiere – Konferenca živali” aufführen. Die ausgezeichnete Regisseurin Nataša Herlec sowie Tanzpädagogin Valentina Kunauer und Jazzmusiker Emil Krištof, letztere sind auch Absolventen unserer Schule, werden mit unseren Kindern ein facettenreiches Figurentheaterstück erarbeiten, das am 17.06.2016 aufgeführt werden wird. Die ersten Workshops sind schon absolviert und die Kinder sind mit großem Eifer bei der Sache. Vielen Dank an den Kulturverein KPD Šmihel mit Obfrau Micka Opetnik für die gute Zusammenarbeit!

Od leta 2015 dalje poteka partnerstvo med našo šolo in KPD Šmihel. Kulturkontakt Austria in Zvezno ministrstvo za izobrazbo in ženske sta nositelja tega projekta. Letos bomo s pomočjo strokovnjakinj in strokovnjakov s področij lutkarstva, plesa in glasbe uprizorli predstavo “Konferenca živali – Konferenz der Tiere”. Odlična režiserka Nataša Herlec ter plesna pedagoginja Valentina Kunauer in jazz-glasbenik Emil Krištof, slednja sta hkrati tudi absolventa naše šole, bodo z učenkami in učenci postavili na oder razgibano predstavo, ki jo bomo uprizorili 17. junija 2016. Prve delavnice z Natašo Herlec so že za nami in otroci so z veliko vnemo pri stvari. Prisrčna hvala KPD Šmihel s predsednico Micko Opetnik za dobro sodelovanje!