Radworkshop – Kolesarska delavnica

Aus über 400 Bewerbungen wurde in diesem Schuljahr unsere Schule für den kostenlosen AUVA-Radworkshop ausgesucht. Leider spielte diesmal das Wetter nicht ganz mit und so kam nur etwa die Hälfte unserer Schülerinnen und Schüler in den Genuss dieses lehrreichen Workshops, bei dem die Verbesserung der Motorik sowie die Freude der Kinder am Radfahren und an der Bewegung, Geschicklichkeit, Gleichgewicht und Koordination ebenso wie das Wissen über die technische Ausrüstung des eigenen Fahrrads und die Bedeutung des Radhelms im Vordergrund standen. Wir bedanken uns bei Trainer Ewald Morin für die professionelle Abwicklung. Und nun noch die gute Nachricht zum Schluss: Nächstes Jahr sind wir aufgrund der wetterbedingten Absage des zweiten Trainingstages wieder Fixstarter für den Radworkshop. Unsere Schülerinnen und Schüler freuen sich schon jetzt darauf!

Izmed 400 prijav so v  tem šolskem letu za izvedbo brezplačne kolesarske delavnice, ki jo izvaja zavarovalnica AUVA, izbrali našo šolo. Žal je vreme držalo samo en dan in je tako le polovica naših učenk in učencev lahko izkoristila odlično priliko. Poleg izboljšave motoričnih zmogljivosti so pri delavnici stale v ospredju še veselje za gibanje, spretnost, ravnotežje, koordinacija in poznavanje tehnične opreme ter pomembnost čelade. Zahvaljujemo se trenerju Ewaldu Morinu, ki je profesionalno vodil trening. Za konec pa še dobra novica: prihodnje leto bomo zaradi letošnje odpovedi kolesarsko delavnico lahko izvedli še enkrat. Naši otroci se že veselijo!

Fotos/slike:
AUVA Radworkshop/kolesarska delavnica