Ein sentimentaler Abschied – Čustveno slovo

Der letzte Schultag war geprägt von zwei großen und feierlichen Verabschiedungen. Einerseits verabschiedeten sich unsere Viertklässlerinnen und Viertklässler, die ihre Bildungswege nun in Bleiburg, Völkermarkt, Klagenfurt und St. Paul fortsetzen werden von ihren Lehrerinnen und unserer Schule. Andererseits verabschiedeten wir uns auch von unserem langjährigen Pfarrer Franček Kramberger, der seine letzte Schulmesse als Pfarrer von St. Michael zelebrierte. Mit 1. September wechselt er nach Eberndorf, wo er fortan als Vikar wirken wird. Unsere Schülerinnen und Schüler schenkten ihm ein Büchlein mit 108 Seiten, die sie selber gestalteten und mit persönlichen Gedanken und Erinnerungen verzierten. Wir bedanken uns bei unserem Pfarrer, bei unserer Religionslehrerin Lidija Kapp-Bošič, bei Chorleiterin Dagmar Dumpelnik-Prasenc sowie bei den Musikern Manca Rebula (Bass), Peter Mödritscher (Cajon) und Albert Krajger (Gitarre).

Zadnji šolski dan je bil zaznamovan od dveh sloves. Po eni strani so se s solzami v očeh poslovili od svojih učiteljic in od naše šole četrtošolke in četrtošolci, ki bodo njihovo šolsko pot nadaljevali v šolah v Pliberku, v Velikovcu, v Celovcu in v Šentpavlu. Po drugi strani pa smo se poslovili tudi od našega župnika Frančka Krambergerja, ki je kot šmihelski župnik daroval svojo zadnjo šolsko mašo v Šmihelu in se bo s prvim septembrom preselil v Dobrlo vas, kjer bo kot vikar deloval v tamkajšnji župniji. Otroci so župniku podarili knjižico s 108 stranmi, ki so jih sami oblikovali in mu zraven napisali tudi lepe misli, ki ga naj spominjajo na lepi čas v Šmihelu. Zahvaljujemo se našemu župniku in veroučiteljici Lidiji Kapp-Bošič, zborovodkinji Dagmar Dumpelnik-Prasenc ter glasbenikom Manci Rebula (bas), Petru Mödritscherju (cajon) in Albertu Krajgerju (kitara), ki so spremljali šolski zbor in šolske kitariste.

Fotos/slike:
Schulabschlussmesse – Zaključna šolska maša