Schulsport Gütesiegel in Gold – Zlata oznaka za šolski šport

Der Europaschule St. Michael ob Bleiburg wurde vom Bundesministerium für Bildung und Frauen das Schulsport Gütesiegel in Gold verliehen. Das Gütesiegel hat eine Gültigkeit von vier Jahren und ist an die Erfüllung bestimmter Limits gebunden. Die zahlreichen sportlichen Aktivitäten und Angebote an der St. Michaeler Schule und die Kooperation mit dem Volleyballverein SK Posojilnica Aich/Dob sowie dem ASKÖ St. Michael sind für der Verleihung ebenso ausschlaggebend gewesen, wie die regelmäßige Einbindung von Sportexperten in den Unterricht. “Die Auszeichnung ist für uns eine Bestätigung der bisherigen Aktivitäten. Ich bin stolz auf mein Kollegium, das neben den sprachlichen und kulturellen Schwerpunkten auch die allumfassende Gesundheitserziehung als zentralen Bildungsauftrag ansieht”, freut sich Direktor Danilo Katz. Auch heuer werden den Kindern zahlreiche sportliche Betätigungsmöglichkeiten geboten. Diese werden auch vom Großteil der Schülerinnen und Schüler genutzt.

Zvezno ministrstvo za izobrazbo in ženske je Evropski šoli Šmihel podelilo zlato oznako za šolski šport. Oznaka je veljavna štiri leta in je vezana na izpolnitev številnih pogojev. Pri podelitvi so bile odločilne športne aktivnosti in ponudbe šole, kamor spadajo tudi sodelovanje z odbojkarskim klubom SK Posojilnica Aich-Dob in ASKÖ Šmihel ter redno sodelovanje s športnimi strokovnjaki. “Odlikovanje je za nas potrditev dosedanjih prizadevanj. Ponosen sem na svoj kolegij, ki poleg jezikovnih in kulturnih težišč polaga veliko pozornost tudi na zdravstveno vzgojo otrok”, se veseli ravnatelj Danilo Katz. Tudi v tem šolskem letu imajo otroci na izbiro celo vrsto športnih ponudb, ki jih večina otrok tudi koristi.