Weltspartag – Svetovni dan varčevanja

Im Sachunterricht war diese Woche natürlich der Weltspartag ein zentrales Thema. Dabei lernten die Kinder unter anderem auch die Sicherheitseinrichtungen der Banken kennen und durften sich diese bei einem Lehrausgang zur Filiale der Posojilnica Bank auch ansehen. Filialleiter Peter Greiner und Berater Christian Lopinsky führten die Kinder durch die Bank und erklärten ihnen das Sicherheitssystem und andere wissenswerte Dinge über die Bank. Vielen Dank für die interessanten Vorträge!

V stvarnem pouku je ta teden bil v ospredju svetovni dan varčevanja. Pri tem so se otroci med drugim ukvarjali tudi z varnostnimi napravami bank. Ekskurzija jih je zato vodila v domačo Posojilnico, kjer sta otroke sprejela vodja podružnice Peter Greiner in svetovalec Christian Lopinsky. Radovednim učenkam in učencem sta razkazala bančne prostore in varnostno napravo ter jim povedala še druge zanimivosti o banki. Prisrčna hvala za zanimiva predavanja!

Fotos/slike:
Weltspartag-Svetovni dan varčevanja