Demnächst im Radio Kärnten – V kratkem na radijskih valovih

Vor Kurzem besuchte uns die beliebte und mehrfach ausgezeichnete ORF-Redakteurin Margit Piskaty, die unsere Schülerinnen und Schüler zu deren Piran-Aufenthalt befragte. Da die Kinder neben den täglichen Unterrichtseinheiten auch genügend Zeit für Stadtbesichtigungen hatten, sind sie nun natürlich wahre Piran-Exeprtinnen und Experten und wussten über alle Sehenswürdigkeiten bestens Bescheid. Der Beitrag wird in Kürze auf ORF Radio Kärnten zu hören sein. Den Termin geben wir noch rechtzeitig bekannt. Vielen Dank an Margit Piskaty!

Pred kratkim nas je obiskala priljubljena in večkrat nagrajena urednica Radio Kärnten, Margit Piskaty, ki je naše učenke in učence intervjuvala o njihovem bivanju v Piranu. Ker so otroci poleg dnevnih učnih enot imeli tudi dosti časa, da si ogledajo mesto, so zdaj seveda postali pravi poznavalci Pirana in so našteli vse znamenitosti lepega mesta ob slovenski obali. Radijski prispevek boste lahko v kratkem slišali na valovih koroškega radia. Termin sledi. Hvala Margit!

Fotos/slike:
ORF Radio Kärnten & Margit Piskaty