Trainieren mit Bundesligaspielern – Trening z zvezdniki

Die Europaschule St. Michael ob Bleiburg setzt ihre Kooperation mit dem Bundesligaverein SK Posojilnica Aich/Dob auch im aktuellen Schuljahr fort. Dadurch kommen die Kinder in den Genuss von wöchentlichen Gratis-Trainingseinheiten mit dem Bundesligaspieler Nejc Pušnik, der zudem auch ausgebildeter Pädagoge ist und es ausgezeichnet versteht, den Kindern den beliebten Teamsport schmackhaft zu machen. Nebenbei werden durch das regelmäßige Training der Teamgeist und das Selbstvertrauen der Kinder gestärkt. Durch gezielte Schulung der Sprungkraft, des Reaktionsvermögens, sowie der Koordination, können die Kinder das Potenzial der beiden Gehirnhälften besser nutzen, werden dadurch auch schneller, fokussierter und konzentrierter. Dies wirkt sich natürlich auch auf die schulischen Leistungen positiv aus. Dass das Training mit Nejc Pušnik auch Spaß macht, beweisen die hohen Anmeldezahlen für die unverbindliche Übung, die vom Sportministerium unterstützt wird und zweimal wöchentlich abgehalten wird. Im Vorjahr wurde die Europaschule St. Michael ob Bleiburg vom Ministerium als einzige Kärntner Volksschule mit dem goldenen Schulsportgütesiegel, das für vier Jahre verliehen wird, ausgezeichnet.

Uspešna kooperacija med odbojkarskim klubom SK Posojilnica Aich/Dob in Evropsko šolo Šmihel se nadaljuje tudi v tem šolskem letu. Tako imajo otroci možnost, da v obliki brezplačnih tedenskih enot lahko trenirajo s članom članske ekipe Nejcem Pušnikom, ki je hkrati tudi izobražen pedagog in zna otroke navduševati za ta priljubljeni timski šport. Igraje otroci ob treningih šolajo skupinski duh in samozavest. S pomočjo namenskih vaj za tehniko odskoka, reakcijo in koordinacijo, so otroci v stanju, da bolje koristijo obe možganski polobli in s tem postanejo hitrejši, bolj fokusirani in bolj koncentrirani. To seveda pozitivno vpliva tudi na šolski uspeh. Da se otroci pri treningih z Nejcem Pušnikom tudi dobro zabavajo, kaže visoko število prijav za neobvezno vajo, ki jo finančno podpira Zvezno ministrstvo za šport. Lansko leto je Evropska šola Šmihel kot edina koroška ljudska šola za zgledne športne dejavnosti od ministrstva prejela zlato odlikovanje za šolski šport, ki velja za štiri leta.