Kinderchristmette – Otroška polnočnica

Auch bei der heurigen Kinderchristmette, die von unserem Pfarrer Mag. Slavko Thaler zelebriert wurde, gaben unsere Schulkinder den Ton an. Für die bezaubernde musikalische Umrahmung sorgte wieder unser Schulchor unter der Leitung von Dagmar Dumpelnik-Prasenc. Die Kinder der beiden vierten Klassen (Klassenlehrerinnen Josefine Kadisch und Bettina Smrtnik) führten gekonnt ein kurzes Krippenspiel auf. Der Schulchor wurde diesmal von den Musikern Jan Butej, Daniel Kaiser, Jakob Haimburger und Fabian Smolnik begleitet. Für die Gesamtkoordination der Christmette war unsere Religionslehrerin Lidija Kapp-Bošič zuständig. Allen recht herzlichen Dank! Ein besonderer Dank gilt diesmal auch Pia und Erich Lipusch, die uns einen neuen Weihnachtskometen bastelten. Wir wünschen allen frohe Weihnachten und ein glückliches neues Jahr!

Tudi pri letošnji otroški polnočnici, ki jo je daroval naš župnik mag. Slavko Thaler, so učenke in učenci naše šole poskrbeli za glasbeni in gledališki okvir. Šolski zbor pod vodstvom Dagmar Dumpelnik-Prasenc in oba četrta razreda (reazredni učiteljici Josefine Kadisch in Bettina Smrtnik), ki sta uprizorila igro o Jezusovem rojstvu, so navdušili ogromno množico ljudi. Šolski zbor so tokrat spremljali glasbeniki Jan Butej, Daniel Kaiser, Jakob Haimburger in Fabian Smolnik. Za celotno koordinacijo pa je bila pristojna naša veroučiteljica Lidija Kapp-Bošič. Prisrčna hvala vsem! Posebna zahvala velja Fridlnu in Piji Lipusch, ki sta nam oblikovala novo zvezdo repatico. Vsem obiskovalcem naših spletnih strani želimo miren božič in srečno novo leto!

Fotos/slike:
Kinderchristmette – Otroška polnočnica 2016