Inspirierender Englischunterricht – Navdihujoč pouk angleščine

Das effektive Sprachenlernen ist ein zentraler Bestandteil des Bildungsangebotes der Europaschule St. Michael ob Bleiburg. Daher wird auch in diesem Bereich auf eine kontinuierliche Qualitätsentwicklung und Qualitätssicherung geachtet. Kürzlich besuchte die Pädagogin Reingard Koboltschnig, die Expertin für die Grundkompetenzen “Lebende Fremdsprache” ist, die St. Michaeler Schule. Basierend auf dem Gemeinsamen europäischen Referenzrahmen für Sprachen, dem Sprachenportfolio für die Grundschule sowie dem Lehrplan, zeigte sie anhand anschaulicher Beispiele, wie Fertigkeiten in der Fremdsprache Englisch erworben werden können. Vielen Dank für die inspirierenden Unterrichtseinheiten, sowohl die Kinder als auch das Kollegium waren begeistert!

Efektivno učenje jezikov je pomemben sestavni del izobraževalne ponudbe Evropske šole Šmihel pri Pliberku. Zato je tudi na tem področju v žarišču pozornosti neprestano razvijanje in ohranjevanje kakovosti pouka. Pred kratkim je šolo obiskala pedagoginja Reingard Koboltschnig, ki je hkrati strokovnjakinja za osnovne kompetence “živi tuji jezik”. Na osnovi Skupnega evropskega referenčnega okvira za jezike, jezikovnega porfelja za osnovno šolo in učnega načrta je s pomočjo nazornih učnih enot pokazala, kako lahko efektivno pridobivamo znanje tujega jezika angleščine. Prisrčna hvala za navdihujoče učne enote, vsi so bili navdušeni!