Workshop mit Stefan Thaler – Delavnica za electronic-glasbo

Zu einer ganz besonderen Fotoausstellung in italienischer Sprache laden am 1. Juni die Schülerinnen und Schüler der Europaschule St. Michael ob Bleiburg. Mit ihrer Italienischlehrerin, Mag. Silvia Biazzo, absolvierten die Kinder mehrere Fotoworkshops, bei denen Sehenswürdigkeiten der Gemeinde und Figuren aus der Welt des Puppentheaters zu interessanten Bildkompositionen vereint wurden. Biazzo, die als Fotografin schon selbst mehrere Fotoausstellungen machte, ist begeistert von der schnellen Auffassungsgabe und der Zielstrebigkeit der Kinder. Durch ihren besonderen Blickwinkel entstehen oft äußerst außergewöhnliche fotografische Kunstwerke. Auch für die musikalische Umrahmung der Vernissage, die von Bürgermeister Hermann Srienz eröffnet wird, werden die Kinder selbst Sorge tragen. Mit dem Musiker Stefan Thaler, der zu Österreichs bekanntesten und gefragtesten Bassisten zählt, wurden zu italienische Texten Electronic-Songs komponiert, die die talentierten Sängerinnen und Sänger im Rap-Stil vortragen werden. Außerdem werden auch der Schulchor, das Flötenensemble und Schülerinnen und Schüler der Musikschule auftreten.

Evropska šola Šmihel vabi 1. junija na posebno odprtje razstave fotografij. Z učiteljico za italijanščino, mag. Silvio Biazzo, so učenke in učenci pri fotografskih delavnicah, ki so potekale v italijanskem jeziku, v slikovne kompozicije spojili znamenitosti občine ter lutke, ki so že nekaj let pomemben sestavni del šolskega vsakdana. Biazzo, ki je sama imela že nekaj fotografskih razstav, je navdušena nad hitro dojemljivostjo in vztrajnostjo otrok. S pomočjo njihovega posebnega zornega kota pogosto nastanejo enkratne in nenavadne fotografske umetnine. Tudi za glasbeni okvir bodo otroci poskrbeli sami. S strokovno pomočjo enega izmed najboljših avstrijskih basistov, glasbenika Stefana Thalerja, so nastali italijanski songi v slogu electronic-glasbe, ki jih bodo nadarjene pevke in pevci iz Šmihela predvajali v rap-stilu. Poleg tega bodo razstavo, ki jo bo odprl župan Hermann Srienz, oblikovali še šolski zbor, ansambel flavtistk in učenke ter učenci glasbene šole.