Tränenreicher Abschied – Solznato slovo

Bei der Schulschlussmesse wurden auch unsere lieben Schülerinnen und Schüler der vierten Klassen verabschiedet. Dabei flossen auch heuer wieder sehr viele Tränen. Vielen Dank an Mag. Slavko Thaler und Lidija Kapp-Bošič für die Gestaltung der Messe und an Dagmar Dumpelnik-Prasenc, die den Kinderchor leitete. Wir wünschen allen Schülerinnen und Schülern schöne und erholsame Ferien!

Pri maši ob zaključku šolskega leta smo se poslovili od naših ljubih četrtošolcev. Tudi letošnje slovo je bilo zelo težko in smo prelili mnogo solza. Prisrčna hvala župniku Slavku Thalerju in veroučiteljici Lidiji Kapp-Bošič, ki sta oblikovala mašo, ter Dagmar Dumpelnik-Prasenc za vodenje šolskega zbora. Vsem učenkam in učencem želimo lepe počitnice!