Erstkommunion – Prvo obhajilo

Die heurige Erstkommunionsfeier, die von unserem Schulchor unter der Leitung von Dagmar Dumpelnik-Prasenc und dem Kirchenchor Gorotan (Leitung Albert Krajger) musikalisch umrahmt wurde, war wieder ein besonders schönes Ereignis, das uns noch lange in Erinnerung bleiben wird. Neu besetzt war heuer auch die Band, bei der Anja Smolnik (Klavier), Norbert Lipuš (Gitarre), Elias Zweytick (Bass) und Jakob Haimburger (Cajon) mitwirkten. Die Gesamtleitung und Koordination hatte auch in diesem Jahr unsere Religionslehrerin Lidija Kapp-Bošič, die gemeinsam mit Pfarrer Mag. Slavko Thaler, den Kindern, Lehrern und Eltern für einen perfekten und feierlichen Ablauf sorgte. Vielen Dank an alle, die zum Gelingen beigetragen haben!

Letošnje praznovanje prvega obhajila, ki sta ga glasbeno oblikovala naš šolski zbor pod vodstvom Dagmar Dumpelnik-Prasenc in cerkveni zbor Gorotan (vodi Albert Krajger), je bilo spet zelo veličastno in nam bo ostalo še dolgo v spominu. Nov je bil tudi bend, ki so ga tokrat sestavljali Anja Smolnik (klavir), Norbert Lipuš (kitara), Elias Zweytick (bas) in  Jakob Haimburger (cajon). Za organizacijo in koordinacijo je bila odgovorna naša veroučiteljica Lidija Kapp-Bošič, ki je skupno z župnikom mag. Slavkom Thalerjem, otroki drugih razredov, učiteljskim timom ter staršem poskrbela za brezhiben in slovesen potek. Prisrčna hvala vsem, ki so pomagali in sodelovali!