Zu schnell vergeht die Zeit – Prehitro mine čas

Auch in diesem Jahr wurden bei der Schulschlussmesse unsere lieben Schülerinnen und Schüler der vierten Klassen verabschiedet. Vielen Dank an Mag. Slavko Thaler und Lidija Kapp-Bošič für die Gestaltung der Messe und an Dagmar Dumpelnik-Prasenc, die den Kinderchor leitete. Vielen Dank auch an Michael Pernat für die schönen Fotos! Wir wünschen allen Schülerinnen und Schülern schöne und erholsame Ferien!

Tudi letos smo se od naših ljubih četrtošolcev poslovili pri maši ob zaključku šolskega leta. Prisrčna hvala župniku Slavku Thalerju in veroučiteljici Lidiji Kapp-Bošič, ki sta oblikovala mašo, ter Dagmar Dumpelnik-Prasenc za vodenje šolskega zbora. Prisrčna hvala tudi Michaelu Pernatu za lepe slike. Vsem učenkam in učencem želimo lepe počitnice!