Neues Design – nov dizajn

Nach den baulichen Maßnahmen wird nun an der grafischen und künstlerischen Designlinie gearbeitet. Deshalb gab es kürzlich ein erstes Zusammentreffen mit unserer Absolventin und Designerin Sara Pleschounig, Acoustic-Lakeside Mastermind Raphael Pleschounig und Architekt Reinhold Wetschko. Sara präsentierte uns dabei auch den Entwurf für das neue Logo. Ihr könnt gespannt sein!

Po gradbenih delih smo se zdaj posvetili novi grafični in umetniški podobi naše šole. Zato je pred kratkim prišlo do prvega srečanja kreativnega tima, ki ga sestavljajo naša absolventka in oblikovalka Sara Pleschounig, Acoustic-Lakeside-mastermind Raphael Pleschounig in arhitekt Reinhold Wetschko. Sara nam je ob tej priliki predstavila osnutek za novi šolski logo. Res ste lahko že radovedni!