Gute Fahrt! – Srečno pot!

Die Schülerinnen und Schüler unserer beiden vierten Klassen meisterten heute bravourös die Radfahrprüfung. Vielen Dank an die Kolleginnen, die sie dabei unterstützten, die Eltern, die mit den Kindern übten und an Gruppeninspektor Mario Slanoutz, der den Kindern die Prüfung abnahm. Ein großes Dankeschön auch an Bürgermeister Hermann Srienz, der die Kinder mit schicken Sicherheitswesten überraschte.

Učenke in učenci naših četrtih razredov so danes mojstrsko opravili kolesarski izpit. Prisrčna hvala kolegicam, ki so otroke pripravile na izpit, staršem, ki so z njimi vadili in skupinskemu inšpektorju Mariotu Slanoutzu, ki je preverjal znanje otrok. Prisrčna hvala tudi županu Hermannu Srienzu, ki je otroke presenetil z lepimi varnostnimi majicami.