Rückblick der Osterwoche / Vpogled v velikonočni teden

Am ersten Ferientag wurde mit viel Eifer, die traditionellen Osterreindlinge gebacken. Gemeinsam haben wir den Germteig zubereitet. Jedes Kind konnte seinen Reindling nach eigenen Geschmack befüllen. Nach dem Mittagessen wurden die Reindlinge mit viel Genuss verkostet.

Na prvi praznični dan smo z veliko vneme spekli velikonočno pogačo. Skupaj smo pripravili kvašeno testo. Vsak otrok je lahko svojo pogačo nadeval po svojem okusu. Po kosilu smo pripravljene pogače z velikim užitkom seveda tudi poskusili.

Am Dienstag dem, 12.04.2022 besuchten wir den Biohof Jernej in Tscherberg. Wir verwöhnten ihre Küken mit Streicheleinheiten und konnten die Ställe besichtigen, während uns Herr Martin Jernej über die täglichen Aufgaben seiner Arbeit erzählte.
Danach ging es auf Kräutersuche. Viele frische Kräuter wurden gesammelt. Aus Gänseblümchen stellten wir gemeinsam mit Frau Milica Jernej eine Salbe her, die Insektenstiche schneller verheilen lässt.
Anschließend gab es noch eine gesunde Jause, verziert mit den zuvor gesammelten Kräutern.
Die Familie Jernej gab uns Eier mit, die wir am Nachmittag künstlerisch gestaltet haben.

V torek, 12.04.2022 smo obiskali biološko kmetijo Jernej v Črgovičah. Na kmetiji smo razvajali majhne piščančke z veliko crkljanja, ter si ogledali njihove hleve. Gospod Martin Jernej nam je kmetijo razkazal ter opisal dnevne naloge, ki jih je kmetiji potrebno opravljati.

Po ogledu kmetije smo se odpravili v lov na različna zelišča. Iz marjetic smo skupaj s pomočjo gospe Milice naredili kremo, ki pomaga lajšati pike insektov.

Nato je sledila zdrava malica, okrašena z zelišči, ki smo jih predhodno nabrali.

Družina Jernej nam je podarila jajca, ki smo jih v popoldanskem času umetniško obdelali.

Zur Wochenteilung veranstalteten wir unsere alljährliche Osterrätsel-Rallye am Katharinakogel. Die Kinder suchten mit großen Elan die versteckten Ostereier und lösten mit Geschick, in Teamarbeit, die gestellten Aufgaben. Danach verspeisten wir unsere wohlverdiente Jause, unter feiem Himmel, am Katharinakogel.

V tedensko razporeditev aktivnosti smo vključili tudi naš celoletni velikonočni ugankarski zbor na Katharinakogel. Otroci so z veliko elana iskali skrita velikonočna jajca ter skupaj kot ekipa razreševali podane naloge. Na koncu smo pojedli zasluženo malico na Katharinakogel.

Am Gründonnerstag fuhren wir mit dem Zug nach Bleiburg, wo wir das Billard spielen erlernen durften. Der Obmann Manuel Grill, vom Verein Pool Billardclub RaiBa Bleiburg, erklärte den Kindern die Grundlagen vom Spiel und zeigte uns einige Tricks und Tipps zur Umsetzung. Schnell hatten wir so viel gelernt, dass wir innerhalb der Gruppe unsere ersten aufregenden Turniere absolvierten. Herr Manuel Grill überraschte uns noch mit einer großen Gemeinschaftspizza, die wir nach so viel Einsatz, in vollen Zügen genossen haben.

Na zeleni četrtek smo se z vlakom odpeljali do Pliberka, kjer smo se učili igrati biljard. Predsednik kluba Pool Billiard RaiBa Pliberk, gospod Manuel Grill, je otrokom razložil osnovna pravila igre bilijarda ter pokazal nekaj trikov in nasvetov. Ker smo se v zelo kratkem času naučili zelo veliko, smo v skupinah med seboj organizirali kar svoj mini turnir. Gospod Manuel nas je na koncu presenetil z ogromno skupinsko pico, katero smo, po vloženega veliko truda v učenje, tudi z užitkom pojedli.

Unsere kleinen und großen Kletterprofis durften am letzten Tag der Ferienbetreuung ihr Talent zeigen. Mit Unterstützung von Herrn Reinhard Pukel vom Verein Naturfreunde Petzen, erlernten die Kinder zu Sichern und bekamen die Möglichkeit über sich selbst hinauszuwachsen.
Mit viel sportlichem Elan wurde unser aller Selbstvertrauen immer größer.

Zadnji dan v celodnevnem varstvu so smeli naši mali in veliki plezalni mojstri pokazati svoj talent. S pomočjo gospoda Rinharda Pukel iz društva Prijateljev narave Peca, so se otroci naučili varnega plezanja in dobili možnost osebnostnega razvoja. Z veliko športnega elana bo tako zaupanje otrok samih vase vedno večje.

Unser Dank geht an allen Unterstützenden der GTS St. Michael ob Bleiburg, die uns diese unternehmungsreiche Karwoche ermöglicht haben.
BIO Hof Jernej – Milica und Martin Jernej
Pool Billardclub RaiBa Bleiburg – Manuel Grill
Naturfreunde Petzen – Reinhard Pukel

Najlepše se zahvaljujemo vsem, ki so nam omogočili ter pripomogli k uresničevanju naših dnevnih izletov.
BIO Kmetija Jernej – Milica in Martin Jernej
Pool Billardclub RaiBa Pliberk – Manuel Grill