Weltbienentag – Svetovni dan čebel

Anlässlich des Weltbienentages besuchten wir auf Initiative des Imkers Karl Gril den Bienen-Infopoint in St. Michael und präsentierten dort unsere schönen Bienenplakate. Vielen Dank an den Bienenzuchtverein St. Michael/Čebelarsko društvo Šmihel mit Obmann Johann Bricman, Karl Gril und Stanko Dlopst, die die Kinder mit interessanten Informationen und Honigköstlichkeiten versorgten. Für die Gemeinde Feistritz ob Bleiburg nahm Gemeinderätin Doris-Grit Schwarz an der bewusstseinsbildenden Veranstaltung teil. Vielen Dank auch an die jungen Künstlerinnen und Künstler, sowie die Lehrerinnen Alexandra Lipuš-Gregorič, Stefanie Kap und Mariella Fritzl, die mit den Kindern die Zeichnungen für die Plakate anfertigten.

Ob svetovnem dnevu čebel smo na pobudo čebelarja Karla Grila obiskali čebelarsko info točko v Šmihelu in tam predstavili naše čebelje plakate. Najlepša hvala čebelarskemu društvu Šmihel s predsednikom Anzejem Bricmanom, Karlom Grilom in Stankom Dlopstom, ki so otrokom posredovali zanimive informacije in medene dobrote. Za občino Bistrica nad Pliberkom je pri prireditvi sodelovaöa občinska odbornica Doris-Grit Schwarz. Prisrčna hvala tudi mladim umetnicam in umetnikom ter učiteljicam Alexandri Lipuš-Gregorič, Štefki Kap in Marielli Fritzl, ki so z otroki pripravile plakate.