Wasserschule – Vodna šola

Die Schülerinnen und Schüler unserer beiden dritten Klassen sind dieser Tage zu wahren Forscherinnen und Forschern geworden. Im Rahmen des Projektes Wasserschule des Nationalparks Hohe Tauern ging es nach den beiden interessanten Indoor-Terminen in die freie Natur, wo die Kinder mit den Mentoren Bernhard Juri und Albert Rispens die Ressource Wasser aus den unterschiedlichsten Blickwinkeln untersuchten. Vielen Dank für das tolle Angebot!

Učenke in učenci naši tretjih razredov so te dni postali pravi raziskovalci narave. V okviru projekta Vodna šola, ki ga izvaja nacionalni park Visoke Ture, so se otroci po dveh indoor-terminih podali za dva dni v naravo, kjer so raziskovali vodo ter življenje v in ob njej. Prisrčna hvala za zanimivo ponudbo!