1400 sahen Toms Traum – Tomove sanje

Bereits zum vierten Mal in Folge zauberte die Europaschule St. Michael ob Bleiburg eine beeindruckende Musicalproduktion auf die Bühne des Kulturni dom in Bleiburg.

Mit ihrer mitreißenden mehrsprachigen und höchst professionellen Aufführung haben die Kinder der Europaschule St. Michael ob Bleiburg bei gleich drei ausverkauften Vorstellungen für große Begeisterung auf Kärntens zweitgrößter Bühne gesorgt. Sowohl sprachlich, musikalisch als auch technisch waren die Darbietungen auf höchstem Niveau. Faszinierende Requisiten, die von der heimischen Pädagogin und Künstlerin Simona Krajger entworfen wurden, kombinierten die Theater- und Musikprofis mit bezaubernden Computeranimationen und Lichteffekten. Die talentierten Schülerinnen und Schüler sorgten mit ihren sängerischen und schauspielerischen Leistungen für Begeisterungsstürme und wurden dabei vom herausragend spielenden Žan Hauptman-Quartett begleitet, das die Zuschauer bereits beim Betreten des Theatersaals in die magische Welt der Künste zu entführen vermochte. Im Rahmen von zahlreichen Workshops und Proben wurden die Kinder von Regisseur Aleksander Tolmaier, Chorleiterin Dagmar Dumpelnik-Prasenc und Direktor Danilo Katz auf das herausfordernde Musical „Toms Traum – Tomove sanje“ vorbereitet. Dabei wurden sie auch von Vocaloach Mateja Zwitter unterstützt, die in der Voxon Music Academy junge Gesangstalente ausbildet. „Beim Theaterspielen können die Kinder ihre Kreativität ausleben, werden deren soziale Kompetenzen gefördert, sprachliche Fähigkeiten verbessert und das Selbstvertrauen sowie das Selbstwertgefühl der Kinder gestärkt“, führt Direktor Danilo Katz einige Gründe dafür an, weshalb das Theaterspielen an seiner Schule eine zentrale Rolle einnimmt. Bei der Premiere, die sich auch der Landtagsabgeordnete und Bürgermeister Hermann Srienz, Gemeindevorstand Norbert Haimburger, Gemeinderätin Doris Schwarz, die beiden Bankenchefs Daniel Gregorič und Klaus Potočnik sowie St. Michaels Mr. Bigband, Mag. Michael Vavti, nicht entgehen ließen, dankte Danilo Katz dem gesamten Schulteam und den Sponsoren, sowie dem Bundesministerium für Bildung, dem Bundeskanzleramt und der Republik Slowenien, die die zahlreichen Aktivitäten der Schule fördern und so eine qualitativ hochwertige und umfassende Ausbildung der Kinder ermöglichen. »Über 50 Personen waren an der Durchführung des Musicals beteiligt. Von den Lehrerinnen, den Freizeitpädagoginnen, den Eltern, dem Reinigungspersonal bis hin zu den Bauhofmitarbeitern halfen alle mit«, freut sich der Direktor über eine außergewöhnlich gut funktionierende und familiäre Schulgemeinschaft. Davon zeugte auch die herzliche Verabschiedung der beiden Pädagoginnen Maria Lopinsky und Stefanie Kap, die nach jahrzehntelanger vorbildhafter Arbeit ihren wohlverdienten Ruhestand antreten werden. Auch die Kinder dankten ihnen mit tosendem Applaus.

Hier finden sie die Fotos unseres Fotografen Tomislav Pejanović:

Hier finden sie die Fotos von Silvia Biazzo (Abendvorstellung):

Skoraj 1400 obiskovalcev je videlo Tomove sanje

Evropska šola Šmihel je že četrtič zapored uspela uprizorit izjemno glasbeno produkcijo na odru Kulturnega doma v Pliberku.

Z njihovo navdušujočo večjezično predstavo so otroci Evropske šole Šmihel pri treh razprodanih predstavah poskrbeli za veliko navdušenje na drugem največjem odru na Koroškem. Izvedba je bila tako jezikovno, glasbeno kot tehnično na najvišji ravni. Fascinantne rekvizite, ki jih je oblikovala domača pedagoginja in umetnica Simona Krajger, so gledališki in glasbeni profesionalci združili z očarljivimi računalniškimi animacijami in svetlobnimi učinki. Nadarjene učenke in učenci so s svojim petjem in igro sprožili valove navdušenja in so jih spremljali vrhunski instrumentalisti pod vodstvom Žana Hauptmana, ki so gledalce že ob vstopu v gledališko dvorano odpeljali v čarobni svet umetnosti. Režiser Aleksander Tolmaier, zborovodja Dagmar Dumpelnik-Prasenc in ravnatelj Danilo Katz so otroke v okviru številnih delavnic in vaj pripravljali na zahtevno glasbeno-gledališko produkcijo “Tomove sanje”. Pri tem jih je podpirala tudi vokalna trenerka Mateja Zwitter, ki izobražuje mlade pevske talente v Voxon Music Academy. “Pri igri v gledališču otroci lahko izrazijo svojo kreativnost, spodbujajo se njihove socialne kompetence, izboljšujejo se jezikovne spretnosti, krepi pa se tudi njihovo samozavest in samospoštovanje,” navaja ravnatelj Danilo Katz nekaj razlogov, zakaj ima gledališka igra tako pomembno vlogo na njegovi šoli. Na premieri, ki je privabila tudi deželnega poslanca in župana Hermanna Srienza, člana občinskega predstojništva Norberta Haimburgerja, občinsko odbornico Doris Schwarz, šefa bank Daniela Gregoriča in Klausa Potočnika ter vodjo šmihelskega bigbenda, mag. Miho Vavtija, se je Danilo Katz zahvalil celotni ekipi šole in sponzorjem ter Avstrijskemu ministrstvu za izobraževanje, Uradu zveznega kanclerja in Republiki Sloveniji, ki podpirajo raznolike dejavnosti šole in tako omogočajo kakovostno in celovito izobraževanje otrok. »Več kot 50 oseb je sodelovalo pri izvedbi musicala. Od učiteljev, pedagoginj prostega časa, staršev, čistilnega osebja do občinskih delavcev, so vsi pomagali,« se direktor veseli izjemno dobro delujoče in družinske šolske skupnosti. To je potrjevalo tudi srčno slovo pedagoginj Marije Lopinsky in Stefanie Kap, ki bosta po desetletjih vzornega dela zasluženo stopili v pokoj. Tudi otroci so jima izrekli bučen aplavz in se jima zahvalili.

Tukaj najdete slike našega drugega fotografa Tomislava Pejanovića:

Tukaj lahko najdete fotografije Silvie Biazzo (večerna predstava):