Lehrreiche Hegeringschau – Poučna razstava

Auf Einladung des Hegerings Bleiburg/Pliberk besuchten die Schülerinnen und Schüler der Europaschule St. Michael ob Bleiburg diese Woche die beeindruckende Hegeringschau im Kulturni dom in Bleiburg. Ausstellungsleiter Georg Mandl vermittelte den Kindern viel Wissenswertes und Interessantes über die ausgestellten Tiere und die zahlreichen Aufgaben und Tätigkeitsbereiche der Mitglieder des Hegerings. Von den Rehen, über einen furchteinflößenden Keiler, bis hin zu den wieder vermehrt anzutreffenden Schakalen sowie bezaubernden Bibern und Ottern konnten die Kinder sehr viele Tiere, die in unserer heimischen Natur anzutreffen sind, bestaunen. Mit der Ausstellung möchten die engagierten Jägerinnen und Jäger das Bewusstsein für die Bedeutung des Naturschutzes stärken und die Kinder für einen sorgsamen Umgang mit der Natur und ihren Ressourcen motivieren. Vielen Dank für die spannende Präsentation!

Učenke in učenci Evropske šole Šmihel so ta teden na povabilo Gojitvenega krožka Pliberk obiskali očarljivo razstavo v Kulturnem domu v Pliberku. Vodja razstave Jurij Mandl je otrokom podal veliko koristnih in zanimivih informacij o razstavljenih živalih ter o številnih nalogah in področjih delovanja članov gojitvenega krožka. Od jelena, preko strašnega merjasca, do šakalov, ki jih je spet vse pogosteje srečati, pa tudi očarljivih bobrov in vidr, so se otroci lahko čudili številnim živalim, ki jih najdemo v domači naravi. Z razstavo želijo predane lovke in lovci ozaveščati o pomenu ohranjanja narave in motivirati otroke za skrbno ravnanje z naravo in njenimi viri. Hvala za čudovito razstavo!