Interessanter Vortrag – Zanimivo predavanje

Beim Vortrag “Schulstress – Schulangst”, den wir gemeinsam mit der Gemeinde organisierten, hatten die anwesenden Eltern an die kompetente Referentin MMag. Birgit Ebner sehr viele interessante Fragen . Es zeigte sich jedenfalls, dass ein funktionierendes Beziehungsdreieck Kinder-Eltern-Lehrer bei der Bewältigung auftretender Probleme besonders bedeutsam und hilfreich ist. Da auch das gesamte Lehrerteam der Schule anwesend war, entwickelte sich der Vortrag zu einem sehr produktiven Meinungsaustausch.

Pri predavanju “Šolski stres – šolski strah”, ki smo ga priredili skupno z občino, so imeli navzoči starši mnogo zanimivih vprašanj, na katera je referentka mmag. Birgit Ebner zelo kompetentno odgovarjala. Pokazalo se je, da je pri reševanju problemov še posebej pomembno sodelovanje med otroci, starši in pedagogi. Ker je bil navzoč tudi celotni učiteljski tim, se je predavanje razvilo v zelo produktivno izmenjavo mnenj.