Blick in den Bienenstock – Pogled v panj

Vor Kurzem besuchte uns Karl Gril vom Bienenzuchtverein St. Michael ob Bleiburg. Er erklärte den Kindern den Aufbau eines Bienenstockes und brachte ihnen zudem auch eine Kostprobe seines vorzüglichen Honigs mit. In diesem Schuljahr werden wir noch weitere Aktionen mit unserem Absolventen Karl Gril durchführen und freuen uns schon auf die lehrreichen und unterhaltsamen Stunden mit Herrn Gril.

Pred kratkim nas je obiskal Karl Gril, ki je zastopnik Čebelarskega društva Šmihel in hkrati tudi absolvent naše šole. Otrokom je pokazal, kako je zgrajen panj in jim poleg tega prinesel s seboj pokušnjo izvrstne strdi. V tem šolskem letu bomo izvedli še nadaljnje projekte v zvezi s čebelami in se že veselimo poučnih in zabavnih ur z gospodom Grilem.

Weitere Bilder/več slik:
Der Bienenstock – Panj