Gemeinsam in die Zukunft – Skupno v bodočnost

Fast 500 Gäste und Mitwirkende machten unsere 100-Jahr-Feier zu einem generationenübergreifenden Fest, das unter dem Motto “Gemeinsam in die Zukunft – Skupno v bodočnost” stand. Direktor Danilo Katz konnte auch zahlreiche Ehrengäste begrüßen, darunter den amtsführenden Präsidenten des Landesschulrates von Kärnten Dr. Walter Ebner, Landesschulinspektorin Sabine Sandrieser, Bezirksschulinspektor Mag. Johannes Kainz, Landtagsabgeordneten Gerald Grebenjak, die Volksgruppensprecherin der Grünen Mag. Zalka Kuchling, die auch eine Geldspende in der Höhe von 300€ mitbrachte, Pfarrer Franc Kramberger, Bürgermeister Ing. Fritz Flödl, Altbürgermeister Johann Pajank, Vizebürgermeister Franz Ulrich, den ehemaligen Schulleiter Josef Kraut, ÖR Jože Partl, die Künstler Albert Mesner, Albert Krajger und Helmut Blažej, Autorin Lenčka Kupper und viele mehr.

Für die musikalische Umrahmung des Festes sorgten die ausgezeichnete Blasmusikkapelle-Godba na pihala St. Michael/Šmihel, der Schulchor unter der Leitung von Elisabeth Rodler, der St. Katharinachor, der Gemischte Chor Gorotan, der diesmal gemeinsam mit dem Mladinski zbor/Jugendchor auftrat, sowie die Schülerbands Store Murke und Rock@Home. Für die mehrsprachige Moderation sorgten unsere talentierten und sprachbegabten Schülerinnen und Schüler, sowie “Opa” Albert Krajger mit seiner Enkelin Mia. Zwischendurch gab es kurze Theaterstücke, Tänze und eine Überraschungseinlage des Katholischen Kulturvereines St. Michael/Šmihel. Für die anschließende Verköstigung unserer zahlreichen Gäste sorgten unsere tollen Eltern, sowie Bürgermeister Ing. Fritz Flödl und Hanzi Einspieler von der Zadruga Bleiburg/Pliberk, der ein Erfrischungsgetränk für Erwachsene spendierte.

Wir bedanken uns bei den vielen Helferinnen und Helfern, die unsere 100-Jahr-Feier zu einem unvergesslichen Fest machten! Danke!!!

Dr. Walter Ebner – amtsführender Präsident des Landesschulrates für Kärnten über unsere Schule:
[haiku url="http://www.vs-st-michael.ksn.at/wp-content/uploads/walterebner.mp3" title="Walter Ebner"]

DI Fritz Födl – Bürgermeister der Gemeinde Feistritz ob Bleiburg über unsere Schule: [haiku url="http://www.vs-st-michael.ksn.at/wp-content/uploads/fritzfloedl.mp3" title="Fritz Flödl"]

Die Fotos sprechen für sich:
100-Jahr-Feier der Europaschule St. Michael ob Bleiburg

Skoraj 500 gostov in nastopajočih se je zbralo v telovadnici naše šole, da bi skupno praznovali 100-letnico, ki bila pod geslom “Gemeinsam in die Zukunft – Skupno v bodočnost”. Ravnatelj Danilo Katz je pozdravil celo vrsto častnih gostov, med njimi je bil poslovodeči prezident Deželnega šolskega sveta Dr. Walterja Ebner, deželna šolska nadzornica Sabine Sandrieser, okrajni šolski nadzornik Mag. Johannes Kainz, deželni poslanec Gerald Grebenjak, manjšinska govornica Zelenih Mag. Zalka Kuchling, ki je šoli prinesla darilo v višini 300€, župnik Franc Kramberger, župan inž. Fritz Flödl, bivši župan Johann Pajank, podžupan Franz Ulrich, bivši ravnatelj Pepej Kraut, ES Jože Partl, umetniki Albert Mesner, Albert Krajger in Helmut Blažej, avtorica Lenčka Kupper in mnogi drugi.

Za glasbeni okvir so poskrbeli Godba na pihala Šmihel, šolski zbor pod vodstvom Elisabeth Rodler, St. Katharinachor, mešani pevski zbor Gorotan, ki je tokrat nastopil skupno z Mladinskim zborom ter šolarska benda Store Murke in Rock@Home. Za večjezično moderacijo so poskrbele naše nadarjene šolarke in šolarji ter “dedej” Albert Krajger s svojo vnukinjo Mijo. Vmes so bili kratki gledališki prizori, plesi in presenečenje Katoliškega prosvetnega društva Šmihel. Za jed in pijačo so poskrbeli naši odlični starši, župan Fritz Flödl in Hanzi EInspieler od Zadruge Pliberk, ki je podaril sod piva.

Zahvaljujemo se pri vse pomagačinjah in pomagačih, ki so iz naše 100-letnice naredili nepozabno slavje! Hvala!!!

Sabine Sandrieser – Deželna šolska nadzornica o naši šoli: [haiku url="http://www.vs-st-michael.ksn.at/wp-content/uploads/sabinesandrieser.mp3" title="Sabine Sandrieser"]

Slike govorijo zase:
100-letnica Evropske šole Šmihel

Celotni prispevek Marice Kušej v slovenskem sporedu ORF: [haiku url="http://www.vs-st-michael.ksn.at/wp-content/uploads/orf_maricakusej.mp3" title="ORF Evropska šola"]