Tränenreicher Abschied – Solzavo slovo

Besonders tränenreich fiel die diesjährige Verabschiedung unserer vierten Klassen aus. “Ich kann mich nicht erinnern, dass jemals so viele Tränen vergossen wurden”, meinte auch Pfarrer Franc Kramberger, der gemeinsam mit den Kindern und dem Lehrerteam die Schulabschlussmesse feierte und schließlich etliche Taschentücher austeilen musste. Wir werden unsere “Großen” sehr vermissen und danken ihnen für die schöne Zeit, die wir mit ihnen verbringen durften. Für ihren weiteren Lebensweg wünschen wir ihnen alles erdenklich Gute und hoffen, dass sie uns hin und wieder einen Besuch abstatten. Wir danken allen Eltern und Schulpartnern für die gute Zusammenarbeit im abgelaufenen Schuljahr, dessen Höhepunkt sicherlich unsere schöne 100-Jahr-Feier bildete, und freuen uns schon auf das nächste Schuljahr.

Zunächst aber wünschen wir unseren Schülerinnen und Schülern sowie dem Lehrerteam erholsame Ferien!

Posebno solzavo je bilo letošnje slovo od naših četrtošolcev. “Ne spominjam se, da bi kdajkoli prelili toliko solza”, je menil tudi župnik Franček Kramberger, ki je skupno z otroki in učiteljskim timom praznoval zaključno šolsko mašo. Naše “velike” bomo zelo pogrešali in se jim zahvaljujemo za lepi čas, ki smo ga smeli preživeti skupno z njimi. Za nadaljnjo življenjsko pot jim želimo vse najboljše in upamo, da nas bodo tu in tam tudi obiskali. Vsem staršem ter šolskim partnerjem se zahvaljujemo za dobro sodelovanje v preteklem šolskem letu, čigar višek je bilo praznovanje naše 100-letnice in se že veselimo na novo šolsko leto.

Najprej pa želimo vsem učenkam in učencem ter učiteljskemu timu dobrodejne počitnice!

Fotos/slike:
Tränenreicher Abschied/Solzavo slovo