Es weihnachtet sehr – Božič se bliža

Derzeit ist es in unserer Schule sehr weihnachtlich und wir bereiten uns für unsere interne Weihnachtsfeier am Freitag und die Kinderchristmette am Montag vor. Heuer überreichte uns unser Pfarrer Franc Kramberger einen tollen Christbaum, der nun unsere Aula im ersten Stock schmückt. Zudem segnete er das Wasser und beschenkte die Kinder mit Weihrauch, den sie nun für die Haussegnung benützen können. Vielen Dank dafür! Wir danken auch den Gemeindearbeitern für die fachgerechte Aufstellung des Christbaumes. Für den wunderschönen Christbaumschmuck sorgten diesmal übrigens die Kinder der 4b, die bei einem Workshop (wir haben darüber berichtet) bezaubernde Tiffany-Engel herstellten.

Trenutno v naši šoli vlada božično vzdušje. Pridno namreč vadimo za našo interno božičnico, ki bo v petek in za otroško polnočnico, ki bo prihodnji ponedeljek. Letos nam je naš župnik Franček Kramberger podaril lepo božično drevo, ki zdaj krasi našo avlo v prve nadstropju. Poleg tega je župnik blagoslovil vodo in otrokom podaril kadilo, ki ga zdaj lahko uporabijo za blagoslovitev hiš. Prisrčna hvala za vse! Zahvaljujemo se tudi občinskim delavcem, za mojstrko postavitev drevesa. Drevo so tokrat okraslili otroci 4.b-razreda, ki so pri delavnici (glej poročilo) izdelali čudovite angele v tiffany-tehniki.