Ein weihnachtlicher Ausklang – Božičen zaključek

Mit einer stimmungsvollen Weihnachtsfeier endete der letzte Schultag vor den Weihnachtsferien. Alle Klassen bereiteten Gedichte, Lieder sowie kurze Theaterstücke vor und die anwesenden Eltern waren von den Darbietungen durchwegs begeistert. Nun freuen wir uns schon auf den nächsten Auftritt am kommenden Montag, wo unsere Schülerinnen und Schüler die Kinderchristmette mitgestalten werden.
Allen Besucherinnen und Besuchern unserer Schulhomepage wünschen wir ein gesegnetes Weihnachtsfest und ein gesundes neues Jahr!

Z lepo božičnico, za katero so vsi razredi pripravili zanimive prispevke, se je končal tudi zadnji šolski dan pred božičnimi počitnicami. Navzoči starši so bili navdušeni nad ustvarjalnostjo otrok. Zdaj se že veselimo na naslednji nastop, ko bomo prihodnji ponedeljek sooblikovali otroško polnočnico v farni cerkvi.
Vsem obiskovalkam in obiskovalcem naše spletne strani želimo blagoslovljene božične praznike in zdravo novo leto!

Fotos/Bilder:
Weihnachtsfeier – Božičnica