Bezirksschulschirennen – Okrajno smučarsko tekmovanje

Auch heuer nahmen unsere Schülerinnen und Schüler am Bezirksschulschirennen teil, das alljährlich von den Kolleginnen und Kollegen der NMS Bleiburg/Pliberk organisiert wird, teil. Leonie Figo aus der 4b konnte sich dabei für den Landesjugendschitag qualifizieren. Wir bedanken uns bei den Organisatoren, der Rennleiterin Renate Innerwinkler, den Lehrerinnen Josefine Kadisch und Maria Lopinsky, den Begleiterinnen und Begleitern sowie unserem Bürgermeister Hermann Srienz für die Verköstigung.

Tudi letos so se naše učenke in učenci udeležili okrajnega smučarskega tekmovanja na Peci, ki ga vsako leto prirejajo kolegice in kolegi NSŠ Pliberk. Leonie Figo iz 4.b razreda se je pri tekmovanju kvalificirala za deželni smučarski dan. Zahvaljujemo se pri organizatorjih, pri vodji tekmovanja Renate Innerwinkler, pri učiteljicah Josefine Kadisch in Maria Lopinsky, pri spremljevalkah in spremljevalcih ter pri županu Hermannu Srienzu, ki je poskrbel za dobro malico.

Unsere Rennläuferinnen und Rennläufer 2017:
Leonie Figo
Lena Haimburger