Kinderchristmette – Otroška polnočnica

Auch heuer gestalteten unsere Schülerinnen und Schüler die Kinderchristmette in der bis auf den letzten Platz gefüllten Pfarrkirche in St. Michael ob Bleiburg. Die Kinder der vierten Klassen (Lehrerinnen Maria Krištof und Elisabeth Rodler) führten ein Krippenspiel auf und unser Chor (Leitung Elisabeth Rodler) sang wunderschöne Weihnachtslieder. Begleitet wurden die Sängerinnen und Sänger von der ausgezeichneten Band mit Mirjam Smolnik (Piano), Gerald Juri (Schlagzeug), Katja Pernat (Gitarre) und Daniel Kaiser (Bass). Die Gesamtleitung der Kinderchristmette, die von Pfarrer Franc Kramberger zelebriert wurde, hatte unsere Religionslehrerin Lidija Kapp-Bošič, die dabei tatkräftig vom gesamten Lehrerinnenteam unterstützt wurde.

Tudi letos so naše učenke in učenci v nabito polni farni cerkvi v Šmihelu oblikovali otroško polnočnico. Otroci četrtih razredov (učiteljici Maria Krištof in Elisabeth Rodler) so uprizorili božično igrico in naš šolski zbor (zborovodja Elisabeth Rodler) je pel lepe božične pesmi. Zbor so mojstrsko spremljali Mirjam Smolnik (klavir), Gerald Juri (bobni), Katja Pernat (kitara) in Daniel Kaiser (bas). Za organizacijo polnočnice, ki jo je vodil župnik Franc Kramberger, je bila pristojna naša veroučiteljica Lidija Kapp-Bošič, ki jo je podpiral celotni učiteljski kolegij.

Bilder/slike:
Kinderchristmette/Otroška polnočnica