König Matthias erwachte – Kralj Matjaž se je prebudil

Der Pfarrsaal drohte bei der Präsentation unseres vom Bundesministerium für Unterricht, Kunst und Kultur geförderten viersprachigen Projektes “König Matthias – Kralj Matjaž” aus allen Nähten zu Platzen. Eltern, Großeltern, Verwandte und viele Interessierte fanden sich ein, um dem bunten Programm, das von den Kindern der Volksschule und der Theatergruppe des Kulturvereines KPD Šmihel gestaltet wurde, zu folgen. Den Beginn machten die Kinder der ersten und zweiten Klassen sowie des Hortes, die mit ihren Mentorinnen Joan Kurui aus Kenia, der einheimischen Zumba-Expertin Katarina Huber, unserer Hort-Betreuerin Doreen-Monique Leitgeb und dem Lehrerteam Tänze einstudierten.  Wie die Tänze, sorgte auch die Präsentation der Videospots, die unter der Regie der ORF-Redakteurin und Filmemmacherin Sabina Zwitter-Grilc enstanden, für große Begeisterung und Jubelstimmung unter den Gästen. Die Spots setzten sich mit den Themen Interkulturalität, Integration und Mehrsprachigkeit auseinander. Diese Themen spiegelten sich auch im anschließenden Theaterstück “König Matthias – Kralj Matjaž” wieder, das an diesem Abend uraufgeführt wurde. Der viersprachige Text wurde von der vielfach prämierten Autorin und Regisseurin Alenka Hain verfasst und für die Musik zeichnete die Absolventin der Europaschule St. Michael, Mirjam Smolnik verantwortlich. Zu sehen gab es auch noch eine wunderschöne Fotoausstellung der beiden vierten Klassen, die unter der Leitung des Profi-Fotografen Peter Krivograd enstand sowie Raku-Technik Exponate, die die Kinder mit dem heimischen Künstler Albert Mesner anfertigten. Wir bedanken uns beim Bundesministerium und bei Kulturkontakt Austria für die Förderung sowie beim Kulturverein mit Obfrau Micka Opetnik für die gute Zusammenarbeit.

V nabito polni farni dvorani smo za zaključek šolskega leta predstavili nekaj projektov, ki smo jih izvedli v tem šolskem letu. Med njimi je bil tudi štirijezični projekt “Kralj Matjaž – König Matthias”, ki ga je podprlo zvezno ministrstvo za pouk, umetnost in kulturo. Starši, stari štarši, sorodniki in mnogi zainteresirani so sledili pestremu sporedu, ki so ga skupno oblikovali otroci ljudske šole in gledališke šole KDP Šmihel. Spored so odprle učenke in učenci prvih in drugih razredov ter varstava, ki so skupno z mentoricami Joan Kurui iz Kenije, Zumba-strokovnjakinjo Katarino Huber, vzgojiteljico Doreen-Monique Leitgeb in učiteljskim timom naštudirali različne plese. Kot plesni vložki, so tudi videospoti, ki jih je z otroki posnela urednica ORF, Sabina Zwitter-Grilc, poskrbeli za veliko navdušenje med gosti. V kratkih filmskih sekvencah so otroci obravnavali teme medkulturnost, integracija in večjezičnost. Te teme so se zrcalile tudi v gledališki predstavi “Kralj Matjaž – König Matthias”, ki je doživela ta večer krstno uprizoritev. Štirijezično besedilo je napisala večkrat nagrajena avtorica in režiserka Alenka Hain, za glasbo pa je poskrbela absolventka Evropske šole Mirjam Smolnik. Poleg tega so otroci pripravili še zelo lepo razstavo fotografij, ki so jih naredili skupno s fotografom Petrom Krivogradom ter umetnine v raku-tehniki, ki so jih naredili z domačim umetnikom Albertom Mesnerjem. Zahvaljujemo se ministrstvu in Kulturkontakt Austria za subvencijo ter KPD Šmihel, s predsednico Micko Opetnik, za dobro sodelovanje.

Weitere Fotos/več slik:
Projektpräsentation – predstavitev projektov