Viertklässler verabschieden sich – Četrtošolci se poslavljajo

Und wieder ist es soweit: Die Schülerinnen und Schüler unserer vierten Klassen verbringen ihre letzten Schulstunden in unserer Volksschule. Trotz aller Freude darüber, dass nun ein neuer Lebensabschnitt beginnt mischt sich sowohl bei den Kindern als auch bei den Lehrern ein wenig Wehmut in die Klassen. Die 4b hat ihre Abschiedsfeier schon hinter sich, und es war ein schönes und rührendes Fest an dem auch Eltern und Verwandte teilnahmen.

In spet je tako daleč: naši četrtošolci preživljajo zadnje šolske ure v naši ljudski šoli. Kljub veselju, da se zdaj prične novo življenjsko obdobe, so zadnji šolski dnevi zaznamovani tudi z malo otožnosti. 4.b je svoj zaključek že opravil in bilo je lepo ter ganljivo praznovanje, ki so se ga udeležili tudi starši in sorodniki.

Fotos/slike:
4b – Abschiedsfeier