Siegreiches Wochenende – Zamgovalni konec tedna

Am vergangenen Wochenende lud der VST Völkermarkt zum Kinder- und Jugendlauf. Auch unsere Schülerinnen und Schüler nahmen am spannenden Lauf am Völkermarkter Hauptplatz teil und waren dabei sehr erfolgreich. Unsere Landesmeisterin Popée Pototschnig siegte in der Altersgruppe U8 und die 3.a gewann mit ihrer hervorragenden Gruppenleistung sogar einen Schitag für die ganze Klasse. Wir gratulieren unseren erfolgreichen Läuferinnen und Läufern und bedanken uns für die schönen Preise!

Pretekli konec tedna so se naše učenke in učenci udeležili otroškega tekmovanja, ki ga je priredilo športno društvo VST Völkermarkt/Velikovec. Naša deželna prvakinja Popée Pototschnig je bila tudi tokrat nepremagljiva in je zmagala v kategoriji U8. Uspešen je bil tudi 3.a-razred, ki je z odličnim skupinskim nastopom zmagal smučarski dan za cel razred. Čestitamo uspešnim tekmovalkam in tekmovalcem in se zahvaljujemo za lepe nagrade!

Ergebnisse/rezultati:
Kinder- und Jugendlauf 2014