Schmucke Futterhäuschen – Lepe ptičje krmilnice

Rechtzeitig vor dem Wintereinbruch fertigten die Schülerinnen und Schüler der 4.b-Klasse (Klassenlehrerin Barbara Zirngast) wunderschöne Futterhäuschen an. Dabei wurden sie von Annikas Papa, Franz Emil Ulrich, unterstützt, der die Zuschnitte vorbereitete und den Kindern beim Zusammensetzen der Häuschen behilflich war. Schließlich wurden alle Futterhäuschen individuell bemalt und werden in Kürze in den Gärten der Kinder und des Schulhauses die Vögel erfreuen. Vielen Dank an Herrn Vizebürgermeister Franz Emil Ulrich!

Pravočasno pred prvim snegom, so učenke in učenci 4.b razreda (razredna učiteljica Barbara Zirngast) zgradili lepe ptičje krmilnice. Pri delu jim je pomagal gospod Franz Emil Ulrich, ki je za otroke pripravil prireze in jim je svetoval pri sestavljanju hišic. Navsezadnje so otroci hišice lepo pobarvali in jih bodo kmalu postavili ali obesili v domači vrt. Ena hišica pa bo ostala v šolskem vrtu. Prisrčna hvala našemu podžupanu za pomoč!

Fotos/slike:
Futterhäuschen/Ptičje krmilnice