Ärztin zu Besuch – Obiskala nas je zdravnica

An der Europaschule St. Michael ob Bleiburg werden regelmäßig Absolventinnen und Absolventen sowie Eltern als Experten in den Unterricht eingebunden. Kürzlich besuchte die Ärztin Dr. Manuela Kulmesch die Kinder der zweiten Klassen und gab ihnen Einblicke in die Arbeitswelt einer Medizinerin. Dabei lernten die Kinder einige medizinische Instrumente kennen und durften diese auch ausprobieren. Dazwischen lernten sie, wie man etwa mit gesunder Ernährung und Bewegung an der frischen Luft Krankheiten vorbeugen kann. „Das Beste war, dass wir alles selbst probieren und sogar den Blutdruck messen durften“, war Julian, wie auch seine Klassenkameraden, begeistert von den anschaulichen Unterrichtseinheiten.

Na Evropski šoli v Šmihelu redno vabijo k sodelovanju absolventke in absolvente šole in seveda tudi starše, ki kot strokovnjakinje in strokovnjaki obogatijo pouk. Pred kratkim je otroke drugih razredov obiskala zdravnica dr. Manuela Kulmesch, ki jim je približala svet medicine. Pri tem so otroci spoznavali medicinska orodja in so jih smeli tudi preizkusiti. Poleg tega so izvedeli mnogo o zdravi prehrani in pomembnosti gibanja na svežem zraku ter drugih možnostih preprečevanja bolezni. »Najbolj mi je ugajalo, da smo lahko vse sami preizkusili in smo smeli sami meriti celo krvni pritisk«, je bil prav tako kot njegovi sošolci navdušen tudi Julian, ki se je zelo veselil nazornih učnih enot.