Der Nikolo war bei uns – Obiskal nas je Miklavž

Auch heuer besuchte uns der Heilige Nikolaus und beschenkte uns mit köstlichen Krampussen, die er angeblich in der heimischen Bäckerei Haimburger bestellte. Er erzählte den Kindern seine Lebensgeschichte und erklärte ihnen, dass ein Lächeln oder ein schönes Wort das allerschönste Geschenk sein kann. Die Kinder bedankten sich mit schönen Liedern und Gedichten in mehreren Sprachen, die sie mit ihren Klassenlehrerinnen und der Chorleiterin vorbereitet haben. Vielen Dank auch an unsere Religionslehrerin, die diese schönen Feiern organisiert.

Tudi letos nas je obiskal sveti Miklavž, ki nas je obdaril s slastnimi parklji, ki jih je menda naročil v domači pekarni Haimburger. Otrokom je pripovedoval iz svojega življenja in jim razložil, da sta lahko smehljaj in lepa beseda najlepše darilo. Otroci so se mu zahvalili s pesmicami v več jezikih, ki so se jih naučili z razrednimi učiteljicami in zborovodkinjo. Prisrčna hvala tudi veroučiteljici, ki skrbi za brezhiben potek teh lepih praznovanj.

Fotos/slike:
Nikolofeier – Miklavževanje