Sehr schöne Hegeringschau – Zelo lepa gojitvena razstava

Auf Einladung des Hegerings Bleiburg/Pliberk besuchen die Schülerinnen und Schüler der Europaschule St. Michael ob Bleiburg diese Woche die Hegeringschau im Kulturni dom in Bleiburg. Vielen Dank an Hegeringleiter Mag. Franz Tschernko und Ausstellungsleiter Georg Mandl, der den Kindern Wissenswertes und Interessantes über die ausgestellten Tiere und die zahlreichen Aufgaben der Jäger vermittelt. Vielen Dank für die spannende Präsentation!

Na povabilo Gojitvenega krožka Pliberk, so se učenke in učenci Evropske šole Šmihel udeležili lepe gojitvene razstave, ki so jo tokrat pripravili v Kulturnem domu v Pliberku. Hvala vodji gojitvenega krožka mag. Franzu Tschernku in vodji razstave Juriju Mandlu, ki je otrokom na prikupen način pripovedoval mnogo zanimivosti o življenju razstavljenih živali in raznolikih nalogah lovcev. Prisrčna hvala za uspelo prezentacijo!