Langlaufen macht Spaß – Tek na smučeh je cool

Im Rahmen unseres Sportschwerpunktes erleben unsere Schülerinnen und Schüler derzeit ihr nächstes Highlight. Bei Langlaufeinheiten mit Coach Charly Falke vom Askö St. Michael ob Bleiburg erlernen sie grundlegende Langlauftechniken und schulen dabei zugleich ihre Motorik, das Gleichgewicht und die Ausdauer. Außerdem ist es erwiesen, dass sportliche Kinder, die in der Lage sind, längere Strecken zu laufen, als Erwachsene ein geringeres Risiko für Herz-Kreislauf-Erkrankungen haben. Vielen Dank auch an unser engagiertes Lehrerinnen-Team und das Team der Langlaufarena Pirkdorf, das für perfekte Loipenverhältnisse sorgt!

V okviru športnega težišča naše šolarke in šolarji trenutno doživljajo naslednji višek. Pri tekaških enotah s trenerjem Charlyijem Falkejem od šmihelskega športnega društva pridobivajo osnovne tehnike, ki so potrebne za tek na smučeh. Obenem pa seveda šolajo motoriko, ravnotežje in kondicijo. Dokazano je, da imajo športni otroci, ki so v stanju da pretečejo daljše razdalje, kot odrasli manjši riziko, da zbolijo za kardiovaskularnem obolenju. Prisrčna hvala tudi našemu angažiranemu učiteljskemu timu in timu tekaškega centra v Breški vasi, ki skrbi za odlično pripravljene proge!