Radfahrprüfung – Kolesarski izpit

Die Schülerinnen und Schüler unserer vierten Klassen legten heute erfolgreich die Radfahrprüfung ab. Gruppeninspektor Mario Slanoutz und Kevin Mochar waren von den umfassenden Kenntnissen und Fähigkeiten der Kinder sehr angetan. Bürgermeister Hermann Srienz übergab den Kindern Warnwesten und wünschte ihnen eine gute Fahrt. Vielen Dank auch an die Lehrerinnen, die die Kinder auf die Prüfung vorbereiteten!

Učenke in učenci naših četrtih razredov so danes uspešno opravili kolesarski izpit. Policista Mario Slanoutz in Kevin Mochar sta bila navdušena nad znanjem otrok. Župan Hermann Srienz je otrokom podaril varnostne jopiče in jim želel varno vožnjo. Prisrčna hvala učiteljicam, ki so otroke pripravile na izpit!