Tanzworkshops – Plesne delavnice

Heute und in den kommenden Tagen kommen unsere Schülerinnen und Schüler in den Genuss von Tanzworkshops mit Valentina Kunauer vom Tanzstudio Kunauer. Aufgrund der heißen Temperaturen wurden die Workshops kurzerhand in den Schatten unseres Parkplatzes verlegt. Vielen Dank an die “Gesunde Gemeinde” und das Land Kärnten, die uns die Workshops ermöglichen!

Danes in v prihodnjih dneh imajo naše učenke in učenci možnost, da sodelujejo pri plesnih delavnicah, ki jih vodi Valentina Kunauer od plesne šole Kunauer. Zaradi visoke temperature smo delavnice kratkoročno preložili v senco našega parkirišča. Prisrčna hvala občini in deželi Koroški, ki nam v okviru iniciative “Zdrava občina” omogočata delavnice!