Wir garteln – Vrtnarimo

Unsere Kinder waren heute mit ihren Lehrerinnen wieder am Weltacker St. Michael – Njiva zemljanov Šmihel und haben gegartelt was das Zeug hält! Dank der Helferinnen Milica Jernej, Ulrike Wagner, Christine Greiner, Martin Jernej, Maria Marschnig-Hober und Elke Obertautsch konnten sie auch viel Wissenswertes über die Pflanzen und Kräuter erfahren. Vielen Dank an das tolle Weltacker-Team und die Lehrerinnen, die es den Kindern ermöglichen, an diesem bewusstseinsbildenden Projekt teilzunehmen.

Naši otroci so danes s svojimi učiteljicami spet bili na Njivi zemljanov in so vrtnarili, da je bilo veselje! Zahvaljujoč pomočnicam Milici Jernej, Ulrike Wagner, Christine Greiner, Martinu Jerneju, Marije Marschnig-Hober in Elke Obertautsch so se lahko tudi veliko naučili o rastlinah in zeliščih. Najlepša hvala odlični ekipi Njive zemljanov in učiteljicam, ki omogočajo, da otroci sodelujejo v tem ozaveščajočem projektu.