Kartoffelernte – Pobiranje repice

Mit einem Kartoffelernte-Workshop, den der Verein Weltacker/Njiva zemljanov für die Schülerinnen und Schüler der Europaschule St. Michael organisierte, bereiteten sich die St. Michaeler Kinder auf das kommende Repica-Fest in ihrer Heimatgemeinde vor. Martin Jernej erzählte den Kindern außerdem viel Wissenswertes über diese Erdfrucht. Johann Perč demonstrierte den Kindern außerdem, wie man früher die Kartoffeln aus der Erde holte. Vielen Dank für den tollen Workshop, bei dem die Kinder mit großer Begeisterung selbst Hand anlegten!

Z delavnico pobiranja krompirja, ki jo je društvo Njiva zemljanov organiziralo za učenke in učence Evropske šole Šmihel, so se otrocili pripravljali na prihajajoči Praznik repice. Martin Jernej je otrokom povedal tudi veliko zanimivosti o tem zemeljskem sadežu. Anzej Perč pa je otrokom prikazal, kako so nekoč pulili krompir iz zemlje. Hvala za odlično delavnico, pri kateri so otroci sodelovali z velikim navušenjem!